Pages

Sunday, May 18, 2014

Event day : NM GALAXY ROAD RUN 2014 2ND SERIES

Disebabkan event kat Padang Merbuk, kenalah bangun awal. Aku bangun pukul 4.30AM hari ni. Pukul 5AM dah keluar rumah. Singgah kat Petronas Sg Besi pickup Armi dan terus gerak ke Padang Merbuk. Sampai sana dalam pukul 5.50AM. Terus masuk Masjid Bukit Aman solat subuh sat. Abis je solat subuh terus siap2 gerak ke kawasan perhimpunan. Pukul 6.20AM dok lenggang lenggok lagi jalan.


Baru lepas hajat kat tandas bergerak tepi jalan.

Bila nak dekat sampai je, diorang dah panggil kata 10km dah nak start. Berlari kejap la aku ngan budak2 ni. Tula sapa suruk lek-lek aje. Hahaha..


Ramai dah berkumpul. Kitarang tak sempat gi ke depan. Sebab datang lambat.


Macam biasa. Kenela bergambar dulu sebelum lari. Sempat lagi tu. Lepas tangkap gambo je terus lari. Tak sempat nak pasang ear phone dan lagu.


Map.


Pace dan masa larian untuk 9km. Event kata 10km.


Stat Larian


Baru abis lari.


Bergambar dengan Bumblebee


Stage.


Dengan rakan seperjuangan.


Beratur nak amik Milo. Panjang tu.


Khemah amik pisang dan air.


Laluan lepas amik medal nak ke khemah pisang dan air.


Dengan partner lari baru.


Geng Kinvara 3.


Reward...Medal


Medal belakang


Dengan geng ex-utm AC97

Aku memang puas hati dengan event ni. Masa berlepas ikut masa. Route pon aku suka. Jalannya besar dan polis mmg block jalan tak kasik kereta masuk. Ntah event kali ni walaupon lari kat kawasan bukit, aku tak terasa letih sangat dan pace aku pon dah improve. 

Hopefully event NMGALAXY 3rd series kat Bukit Jalil pon macam ni juga. Inshaallah.

Update official result:




Gambar dari photographer..


















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...