Pages

Friday, May 16, 2014

Event Kit : NM GALAXY ROAD RUN 2014 2ND SERIES

Disebabkan race kit collection kene amik kat Wisma OCM, Jalan Hang Jebat, KL, jadi aku pon mintak tolong kawan aku Fazrul untuk ambilkan untuk aku. So takde la gambo masa amik race kit. 

Race kit ni untuk event NM GALAXY ROAD RUN 2014 2ND SERIES yang bertempat di Padang Merbok. Aku masuk yang 10km sahaja. Untuk 2nd series ni ada 3 jarak. 15km, 10km dan 5km. Tak berani lagi nak masuk 15km lagi. Lagipon aku baru sekali je cuba lari 15km ni.


Ada 2 beg sebab satu lagi untuk Armi


Barang2 dalam goodies bag.


Ni barang2 dalam godies bag. 


Dalam banyak2 barang.. Bole plak kasik tuala wanita.. hahah





Bip dan baju.


Timing Chip belakang bip.


Baju untuk 10km bersama kasut Kinvara3 aku.


Baju belakang.

So ini sahaja yang dapat untuk event ni. So harap hari ahad ni aku dapat habiskan larian 10km dalam masa bawah 1jam 30minit. Inshaallah.

Wish me luck :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...