Pages

Sunday, November 2, 2014

Event Day : PACESETTERS 3030 RUN 2014

Dengan berbekalkan bekalan tenaga yang tak cukup tidur, aku berjaya memaksa diri dan menamatkan larian 21km untuk event ni. Crazy Back to Back (Lepas ni takmau dah). Lepas balik dari larian Makna, pukul 1.30AM baru masuk tidur dan pukul 3.40AM dah bangun. End up pukul 5AM dah sampai padang merbuk. Event kali ni ramai geng RKs join dan gambar pon banyaklah.


Geng2 20km.

Event ni ada 3 category. 30km, 20km dan 10km. Aku join 20km sahaja. Lagipon aku dapat free slot untuk event ni. Menang share contest. So 20km start pukul 6AM.


Pace hancur. Nak sangat buat B2B. 


Stat.


Route mencabar. Mendaki bukit jer. Bagi aku event ni lagi susah dari 2Xu.


Lap. Memang hancur. Hanya bole bertahan 10km sahaja. Lepas tu banyak jalan. Kalau route banyak bukit ni mmg kaki tak tahan. Masa lepas km13, paha dah start nak crem. So banyak berjalan dan lari slow2.

Tapi aku berjaya menghabiskan larian 21km walaupon terasa penat dan mengantuk.


Ni rupa aku masa km17. Penat sangat. Muka pon dah down. Kaki dah sakit sangat.


Tapi bila abis, ni rewardnya :)

Macam biasa lepas lari kene la bergambar.





Gambo lain klik sini.

Ini antara event yang best walaupon route nya yang berbukit. Traffic lancar, water station yang cukup dan mobile toilet ada setiap water station. Sebelum start race ada pisang untuk sarapan. Abis lari dapat pisang dan tembikai.. dan banyak lagi. Good job Pacesetters team.

Finisher tee.


Cilok gambar dari Juniza Nasir :)


Update:
Result



No. 193 dari 225 untuk 20km Men's. Ok la janji bukan last. Kaki sakit punya penangan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...