Pages

Saturday, September 6, 2014

Event Kit : THE RIVER JUNGLE MARATHON 2014

Tempat untuk collect kit sama saja iaitu di Marathon Shop kat PJ. Bole ambik kit dari hari Khamis sampai Sabtu. So aku pilih hari sabtu. Sampai kat kedai tu dalam pukul 11.45AM. Dari luar nampak macam ramai orang. Bila masuk rupanya ramai dah ambil dan semuanya dok usha barang2 dalam kedai.

So aku terus ke belakang kedai untuk collect kit aku. Takde aper cuma dapat bib dan manual + sepotong rock tape.


Bib aku


Bib bersama rock tape.

Nak dapat baju kene abiskan 42km :). Lepas amik kit usha tengok ramai orang berkumpul kat kawasan Rock Tape. Rupanya diorang kasik free pasang. Pasang la mana2 nak. Satu badan pon bole. Ingat nak pasang kat betis tapi disebabkan bawak family dan ramai orang dok queue, so malas lah nak pasang.


Ok aku dah siapkan semua gear aku. Besok kasik perhormatan kat kasut Saucony Kinvara3 untuk beraksi. Dalam belt tu dah taruk 5 peket Hammel Gel.


Rock tape yang dapat free. Besok nak pakai kat betis sebelah kanan. 

Semoga aku dapat habiskan 42km besok. Insyaallah. Wish me luck :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...