Pages

Monday, December 15, 2014

Event Kit : Cyberjaya Marathon Twincity 2014

Bertempat di DPULZE Shopping Centre, Cyberjaya. Shopping mall yang baru. Since aku bekerja di Cyberjaya, jadi decide nak ambil hari bekerja. Date collection hari ahad dan isnin.

So pukul 11.30AM aku bertolak dari opis. Dekat je opis dengan DPULZE ni. Tolong collect sekali untuk kawan. Total amik dalam 5 race kit.

Sampai je shopping mall terus ke kawasan collection. Memula tunjuk nama kat kaunter hadapan untuk ambil no. bib. Bila diorang dah tulis no. bib atas kertas, kene pergi kaunter belakang untuk collect bib dan baju. Masa aku sampai tak ramai orang. Terserempak plak dengan geng RKs.


Kaunter yang ada screen monitor tu tempat nak check bib no.


Kawasan collect bib dan Baju. Model kita hari ni saudara Tengku.


Otai Tengku








Selfie kejap.


Otai2 tengah berdiskusi.


Semua barang dalam dalam plastik Brooks.


Vest untuk event.


Vest bersama voucher dan free energy gel. Sepatutnya yang masuk 42km saja dapat gel ni tapi disebabkan dok bersembang dengan organizer dan cakap tak pernah pakai High5 Energy Gel, terus dia kasik satu untuk cuba. Vest ni walaupon size L, kecik skit dari biasa.


Ni rupa Energy Gel.


Bib aku untuk Half Marathon :)

Last event 21km aku buat dalam 3jam. So target untuk event ni, dalam 2jam 45minit jadi la. Sebab tgk video route 21km, jalan berbukit-bukau.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...