Pages

Sunday, December 28, 2014

Race Kit : MPIB Run 2015

Paginya ada event Newton Challenge Run kat Bandar Kinrara dan petangnya aku ke Lot10 untuk ambil MPIB Run kit. Event pertama 2015. Malas nak parking jauh-jauh, park kat parking Lot10 sahaja. Macam biasa bila ada update kat FB kata ramai orang beratur untuk hari pertama collection, aku akan datang pada hari berikutnya sebab mesti tak ramai orang. Dan satu lagi, mahalnya parking kat Lot10 ni. 45minit aku kene RM10.


Hampir tiada orang beratur dalam pukul 3-4PM. 


Kaunter buka banyak dan ramai orang tolong kat belakang.


Kit dan barang2 diorang kasik dalam plastik biasa sahaja. :(


Baju MPIB tahun ni. Dapat bib, guide book, voucher dan ang pau (dalam tu ada 4D jackpot la plak)


Bahagian belakang.


Bib aku.

Event di Padang Merbuk. Kalau calf kaki kiri aku masih lagi sakit, mungkin akan DNS. Semoga aku dapat berlari di MPIB Run ni :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...