Pages

Sunday, August 17, 2014

Event day : APBIM 2014 running clinic

Hari ni berkesempatan join APBIM 2014 running clinic. Diadakan di Taman Bukit Jalil. Start pukul 7.30AM. Aku sampai dalam pukul 7.20AM. Sampai je orang dah ramai. Tepat pukul 7.30AM, clinic dimulakan. Takde apa-apa yang best pon. Memula diorang just ajar Dynamic Warmup. Lepas tu buat larian ikut pace diorang. Selamber aku join pace yang 5:30km/min. Hahaha.


Introduction dari YB apa ntah nama dia :). Sebelum buat Dynamic Warmup.

Aku sempat buat 2 round sahaja. Niat nak buat 4 round, sekali dah buat 2 round, orang ramai dah start beratur amik goodies beg. Aku pon apa lagi stop la dan masuk queue. Memula diorang cakap goodies beg dapat untuk 300 org pertama yang register. Sekali process nak carik nama lambat sangat, so diorang just kasik je pada sapa2 yang beratur.


Tengah beratur.


Goodies beg. Dapat Kopi 2in1 satu, sepeket teh dan Asic Wristband. Rugi x mintak dua. Heheheh. Dapat beg pon yang tahun lepas.




Pace larian aku hari ni.


Stat


Map


Lap.

So ari ni sekadar nak panaskan badan setelah seminggu rest. 2km pertama biasa la nak kejar orang pace laju. Ni je yang termampu sebab ada bukit tinggi kat Bukit Jalil nie. Hehehe.

Lepas amik goodies beg, pergi beratur amik Race Kit utk orang early bird PBIM. Tu pun amikkan untuk kawan. 

Cerita pasal collection race kit sambung kat post lain.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...